Neem contact met ons op

Heb je een vraag over de werking van Bouwkeus of je account? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem gerust contact met ons op!

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik mijn gekozen materialen ook in het echt bekijken?

    Ja de meeste materialen of daar op lijkende alternatieven zijn te vinden in de projectshowroom! Maak een afspraak bij jouw Bouwcenter vestiging en bekijk je gemaakte keuzes of vergelijk producten en materialen,

  2. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
    In je inlogscherm kan je op "Wachtwoord vergeten" klikken. Je ontvangt in je mailbox een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Niet gekregen? Check je map met ‘ongewenste mail’.
  3. Is het mogelijk om een andere optie te kiezen dan die in Bouwkeus wordt voorgesteld?

    Bij veel projecten is het mogelijk om van de voorgestelde indelingen en opstellingen af te wijken. Hiervoor is wel een bezoek aan de projectshowroom nodig. Hier kunnen ze samen met jou je ideale opstelling creëren en de benodigde technisch tekeningen voor de installateur en aannemer maken. Maak eenvoudig een showroom afspraak via "Mijn kooptraject" of bekijken jouw contactpersoon onder “mijn contacten”.

  4. Kan ik ook een keus maken uit andere producten dan de voorgestelde producten?
    Dit kan zeker. Hiervoor moet je bij de projectshowroom zijn. Daar hebben ze een uitgebreide keus en zorgen ze er voor dat het juiste product in jouw nieuwe woning wordt geleverd.
  5. Zit ik direct vast aan de gemaakte keus of heb ik bedenktijd?
    Je krijgt van ons altijd een bevestiging van de door jou gemaakte keuzes. Pas na ondertekening hiervan zit je vast aan de keuze. Wij zorgen ervoor dat je de bevestiging uiterlijk 14 dagen voor de definitieve sluitingsdatum ontvangt. Deze tijd kan je gebruiken om over de keuzes na te denken en eventueel de producten in de projectshowroom te bezichtigen. Zorg er voor dat je tijdig besteld. Zo voorkom je vertraging of onnodige extra kosten in de bouw.
  6. Hoe worden mijn gemaakte keuzes verrekend?
    De keuzes die je in Bouwkeus hebt gemaakt, worden naar jouw aannemer verstuurd. Deze verwerkt dit in jouw meer- en minderwerkoverzicht. De verrekening verloopt via je aannemer. Alle prijzen zijn inclusief plaatsing en btw.
  7. Kan ik, nadat ik mijn keuzes heb bevestigd, nog wijzigingen maken?

    Nee, zodra je jouw keuzes definitief hebt gemaakt, kan je deze niet meer online herstellen. Dit om te voorkomen dat verkeerde of dubbele bestellingen worden gedaan. Natuurlijk helpen wij jou graag met je ideale woonwens. Stuur een verzoek naar info@bouwkeus.nl of bel naar 0183 – 650190 en wij nemen contact met je op om te kijken wat nog mogelijk is.

  8. Moet ik altijd het keuzeproces door, ook als ik alles standaard wil?
    Ja, ook de standaard voorgestelde afwerking is een keuze die formeel moet worden bevestigd en waarvan de materialen moeten worden besteld.
  9. Kan ik de producten ook in een showroom bekijken?

    Ja dat kan. In de genoemde projectshowroom kan je de keuzes of soortgelijke producten uit Bouwkeus fysiek zien.

  10. Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

    Bel naar 0183 – 650190 of mail je vraag naar info@bouwkeus.nl en wij helpen je graag verder.

  11. Kan ik de keuzes die ik op Bouwkeus maak ook zien?
    Ja, met de live configurator kun je switchen van keuzes en deze aanpassingen live zien. Dit geldt bijvoorbeeld voor tegels in de badkamer en voor binnendeuren.

Bel met Bouwkeus

Heb je liever telefonisch contact? Bel ons tijdens kantooruren (ma. t/m. vrij van 9.00 tot 17.00 uur).

(0183) 650 146